דורך קאָנסומערס , פֿאַר קאָנסומערס 2




דו זאלסט ניט לאָזן זיי באַקומען אַוועק מיט אים. & רעג ; זאל די אמת דורך געקענט ! & האַנדל ; אַפּדייט אַ באריכט פּראָגראַם & אַמפּ; באַדינונגס הילף & אַמפּ; פאַקס קאָנסומער רעסאָורסעס וועריפיעד ביזנעס דירעקטארי לעגאַל דירעקטארי קאָנסומערס זאָגן דאַנקען איר אין די מידיאַ ריפּער דיין שעם די רעכט וועג פֿירמע אַדוואָקאַסי רעפּוטאַטיאָן מאַנאַגעמענט פֿירמע אַדוואָקאַסי פּראָגראַם דעם איז דער בעסטער וועג צו פירן און פאַרריכטן דיין געשעפט שעם. כיידינג נעגאַטיוו טענות איז נאָר אַ באַנד - הילף. קאָנסומערס ווילן צו זען ווי אַ געשעפט גענומען זאָרגן פון געזעלשאַפֿט. כל געשעפט וועט באַקומען טענות. ווי די ביזנעסער נעמען קעיר פון די טענות איז וואָס סעפּערייץ גוט ביזנעסער פון שלעכט ביזנעסער. קאָנסומערס ליבע צו טאָן געשעפט מיט עמעצער וואס קענען אַרייַנלאָזן מיסטייקס און שטאַט ווי זיי געמאכט ימפּרווומאַנץ.